PHOTODIARY #01 FIRST WEEK ITALY

Hi iedereen,

Sinds vorige week ben ik in het prachtige Italië met mijn beste vriendin Noah en haar ouders. Deze week deel ik met jullie een Photodiary van mijn eerste week, enjoy reading!

Na een lange reis op vrijdag hebben we overnacht in hotel Barceló Milan. Dit was een super mooi hotel net buiten het centrum van Milaan. Op zaterdag konden we het natuurlijk niet laten om nog even Milaan in te gaan! Milaan staat natuurlijk bekend als dé modestad en het was super leuk om mensen te kijken en de nieuwste trends te spotten. Voor mij was het de eerste keer in Milaan, zeker een aanrader!

Daarna reden we door naar onze vakantiebestemming voor de eerste week: het Ai Pozzi Village & Spa Resort

Zondag hebben we een dagje in de zon gelegen op het strand en ’s avond’s gingen we uit eten in een leuk restaurantje waar we een geheel menu voorgeschoteld kregen én ik at voor het eerst mossels. We zaten aan het strand en op de rotsen was een fotoshoot van een bruid gaande, echt suuuper goals

Maandag was het in Loano heel erg bewolkt, dus gingen we met de auto naar Sanremo. Daar was het super zonnig en hebben we een dagje rustig gestruind door de straten en heerlijk geluncht. Om naast alle Italiaanse ijsjes toch nog gezond te blijven eten, koos ik voor deze Salade Tonno. Hij was heel groot, maar heerlijk!

Natuurlijk konden Noah en ik het niet laten om even wat instagram-waardige pics te maken bij de rotsen haha. In de avond kwamen we andere Nederlandse en Belgische jeugd tegen, waar we heel de week mee hebben gechillt.

Op dinsdag was het weer tijd om aan onze tan te werken, een rustig dagje strand dus. ‘S avond’s weer heerlijk uiteten en foto’s maken!

De dag daarna (woensdag) hebben we met onze vriendengroep een glijbaanbootje gehuurd op het strand, maar er zat helaas geen glijbaan op.. Desondanks kon je daar heerlijk op liggen zonnen.
Donderdag zijn we drie uur door de bergen gereden naar een stadje dat nogal uitgestorven was. In Italië zijn de meeste restaurantjes na half 3 gesloten, maar dit vergaten wij elke keer. We konden op het nippertje terecht bij een restaurantje om een broodje te eten.  Daarna kocht ik bij een klein boutiqueje een super schattig jurkje van Risskio.

Vrijdag was onze allerlaatste dag in Loano, we hebben toen gewoon een dagje aan het zwembad gehangen en in de spa gelegen.  Helaas kwamen Noah en ik er aan het einde van de middag achter dat onze Rayban zonnebrillen allebei uit onze tas gestolen waren, dus dat is wel even zwaar balen. 😦

Zaterdag was het alweer tijd om vroeg onze spullen in te pakken en door te rijden naar Tirrenia. Onderweg hebben we een stop gemaakt om nog wat dorpjes te bekijken.

As we speak, zitten we op het Cosmopolitan Golf & Beach Resort in Toscane, hier is het écht prachtig! Vanavond ga ik terug naar mijn ouders, en dan verblijf ik nog lekker 3 weekjes in het zonovergoten Italië.
Dit was mijn Photodiary van de 1e week van mijn vakantie, Thanks for reading!!